yiyelim guzelleselim
siteme hos geldiniz

Wednesday, October 18, 2006





Toyga Corbasi

Eger benim gibi istahsiz bir kiziniz varsa ,bu corba gercekten iyi bir alternatif. Deneyin derim:)

Malzemeler:
5 su bardagi su veya et suyu (ben su kullandim)
1 su bardagi nohut
yarim cay bardagi pirinc(ben kullanmadim)
3 yemek kasigi un
2 su bardagina yaklasik yogurt

sosu icin:
4 yemek kasigi tereyagi
tuz
nane
pul biber

Yapilisi;
5 su bardagi suyu tencereye bosalttin, ayri bir kapta unu ve yogurdu iyice cirpin.Tencerede ki suya karistirarak ilave edin.Kaynayana kadar karistirmaya devam edin, kaynayinca ocagin altini biraz kisip 10 dk daha kaynatin.Daha sonra nohutlari ilave edin altini kapatin.
Ayri bir tavada tereyagi, tuz ,nane,pul biber ile sosunu hazirlayin.Servis yaparken sosunu dokun.

Afiyet olsun.

3 Comments:

  • Yaseminnn cnmmm,
    Halka acildin demek:))hadi hayirli olsun Blogun.En musait animda ekleyecegim.hele oglum iyilessin.Cok sevindim artik yorumlsacazz desene::)))Operim cok

    senin dirt cake i yaptim.Bari senin linki vereyim yayinladigim zaman reklam olur heheh:))

    operim cok

    By Blogger Unknown, at 18 October, 2006  

  • ha birde sana ,tavsiye bence yorumlarini once oku sen onay verince yayinlansin.Goreceksinki bazen garip yada hosa gitmeyen yorumlarda geliyor.yayinlamazsin...sadece tavsiye...

    Gulenay

    By Blogger Unknown, at 18 October, 2006  

  • Gulenaycigim guzel sozlerin icin cok tsk.ederim.
    Tavsiyelerine uyacagim.

    sevgiyle kal...

    Yasemin

    By Blogger yiyelim guzelleselim, at 19 October, 2006  

Post a Comment

<< Home