yiyelim guzelleselim
siteme hos geldiniz

Friday, October 20, 2006

Ozbek Pilavi

Herkese Merhaba,
Oklahomada yasarken sevgili ozbek arkadasimiz Nadire cok sik yapardi bu pilavi.Bizlerde ondan ogrenme imkani bulduk, burdan kendisine cok tsk ediyorum.Ogrendigim gunden beri bu pilavin mubtelasi oldum.:) ozellikle cocuklar icin cok besleyici bir o kadarda lezzetli.
Deneyin gorun derim.))

Malzemeler:(Ben 10 kisilik yaptim siz istediginiz gibi,azaltip cogaltabilirsiniz)

1 kilo yagsiz kusbasi
3 su bardagi pirinc
1 buyuk kuru sogan
10 tane orta boy havuc
yarim su bar.siviyag
tuz
su

Yapilisi:
Ilk once yagi ile birlikte kusbasi etleri iyice kavuruyoruz.Etler iyice suyunu cekince
yarim ay seklinde dogradigimiz soganlari ilave ediyoruz, biraz kavurduktan sonra havuclari ilave ediyoruz.5-10 dk havuclari kavurduktan sonra pirinci,suyu, ve tuzunu ilave ettikten sonra kaynamaya birakiyoruz.Hafif suyunu cekince ocagin altini hafif kisiyoruz kapagini kapatip iyice suyunu cekmesini bekliyoruz.Biraz demlendikten sonra servis tabagina aliyoruz.

Afiyet olsun.

3 Comments:

  • PILAV NE GUZEL GORUNUYOR OYLE.NADIREECIMM KULAKLARIN CINLASIN..AY COK OZLEDIM HEPINIZI YAA.DAGILDIK GITTIK HEPIMIZ:((

    CNM ARKADASIM SIMDIDEN HAYIRLI BAYRAMLAR DILERIM.OGLUM HASTA VAKTIM OLMAZ YAMAZAM...OPERIM COK...

    GULENAY

    By Blogger Unknown, at 20 October, 2006  

  • Gulenaycigim begenmene sevindim eger birgun yolun buralara duserse,mutlaka beklerim.Texasa gelipte ozbek pilavi yemeden asla gondermem seni:))Eski dostlarin yeri bir baska oluyor,Bazen Hatice ile kulaklarini cinlatiyoruz.

    Canim arkadasim sanada hayirli bayramlar.Ogluna Allah acil sifalar versin.

    Hoscakal.

    Ebrucugum Merhaba,
    yolun buralara duserse mutlaka beklerim.Sen gelince beraber yapar yeriz, bir kere yaptin mi hemen ogrenirsin.Bende nadire kadar usta degilim bu bir gercek:))

    Ebrucugum simdiden hayirli bayramlar cocuklari opuyorum,annene cok selamlar.

    Saglicakla kalin.

    By Blogger yiyelim guzelleselim, at 21 October, 2006  

  • canim yemeklerin ve tatlilarin hepsi birbirinden lezzetli gorunuyor! normalde mutfakla cok ilgisi olmayan ben bile tarifleri biran once denemek icin sabirsizlaniyorum :)

    sevgiler.....

    By Anonymous Anonymous, at 21 October, 2006  

Post a Comment

<< Home