yiyelim guzelleselim
siteme hos geldiniz

Saturday, October 21, 2006

Gul Kek


3 Comments:

  • Yasemincim bir sey sormak istiyorum.Sadece meraktan :). Bu pisirdiklerini misafirlere mi yapiyorsun yoksam siz mi yiyorsunuz bunlari? :) Hayir ben boyle guzel seyler pisirmedigim halde evlendikten sonra 19 kg. aldim, sen nasil oluyor da cok kilo almiyorsunuz? Bana bir cevap yaz arkadasim yaa :))

    By Blogger Ebru-OKC, at 21 October, 2006  

  • yasaemin dun bahsettigin kalipla yaptin sanirim cok istah acici gorunuyor ellerine saglik. Kek gorupte yorum yazmazsam olmazdi. hamileyken getirdigin keklerin tadi damagimda halen.

    BAYRAMIN SIMDIDEN MUBAREK OLSUN

    Sevgiyle Kal,
    Muge

    By Anonymous Muge-TX, at 22 October, 2006  

  • Evet mugecigim dun aldigim kalipla yaptim.Sonuc harika oldu:)Gel yine yaparim yiyecegin kek olsun cnm arkadasim.

    Bende seni bayramini kutlarim.

    Saglicakla kal

    By Blogger yiyelim guzelleselim, at 22 October, 2006  

Post a Comment

<< Home