yiyelim guzelleselim
siteme hos geldiniz

Thursday, October 26, 2006

Lokma Tatlisi

8 Comments:

  • lokma istedi canım seninkileri görünce şöyle üzerine de tarçın hımmm :) ellerine sağlık.bu arada kekinin görüntüsü çok güzel benim de amazon.com dan bakıp iç geçirdiğim kalıplardan biriyle yapmışsın belki birgün ben de buralarda bulurum :(

    seda
    tarifname.blogspot.com

    By Blogger SEDA, at 27 October, 2006  

  • ellerine saglik guzel gorunuyorlar..

    By Blogger umran, at 27 October, 2006  

  • Seda,Umran guzel dilekleriniz icin ayrica sitemi ziyaret ettiginiz icin cok tsk ederim.

    Sevgiler..

    By Blogger yiyelim guzelleselim, at 27 October, 2006  

  • BACIMMMM;
    SEN DE ASHMISSIN YAHU. TR'YE BI GITTIM GELDIM,MILLET BLOG USTUNE BLOG ACMIS.PES DOGRUSU.NE DIYIM,ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.BENIM TARIFLERDEN DE YAYINLA BACIM..BAK GORUCEN TAWAN YAPARSIN TAWAN.HAA BI DE SUZAN ABLANIN :))NEYSE COK UZATMIYIM YOGUNSUN SEN OLE YORUM MORUM ALIR WAKTINI SIMDI.OPUYORUM COK.AEO.
    SENAY(WUSLAT OLAN :P)

    By Anonymous Anonymous, at 28 October, 2006  

  • Senay bacim tariflerini bekliyorum tawan yaparsam senin tarifler sayesinde yaparim bacim:))

    Gorusmek uzere.

    By Blogger yiyelim guzelleselim, at 28 October, 2006  

  • Yasemin arkadasim,siteye bakamdim bir iki gundur.Kizim napmissin masallah tu tu tu.Birde bana yetismekten bahsediyrosun...Masllah gayet iyisin.

    guzelim bazen cok sik guncelleniyor bloglrimiz bazen uzunda oluyor.Ben tarif varsa kouyorum yoksa bekliyorum vs...cnm daha yenisin(bende oyleyim ama)zamanla oturucak insallah...

    Operim cok
    BU ARADA WUSLAT BACIMADA HOSGELDINN DIYORUM:))

    By Blogger Unknown, at 31 October, 2006  

  • Gulenaycigim saol guzel sozlerin icin kis valla ben senin gibi degilim tembelim.Senin masaaalahin var tariflerinde muhtesem tek kelimeyle.
    Basarinin devamli olmasi dilegi ile cnm.
    Saglicakla kal.

    By Blogger yiyelim guzelleselim, at 31 October, 2006  

  • Hosbulduk Gulenaycim,
    Bak, gelin artik bize tamam mi?DAha da uzak bi yerlere tasinmadan :P Masallah blogun da almis basini gidiyo.Ben sana dedim di mi haticenin rakibi olacaksin diye...Emekleriniz bosa cikmaz ins.
    Allah muwaffak etsin.
    optum canim.

    By Anonymous Anonymous, at 01 November, 2006  

Post a Comment

<< Home